Известие

Collapse
No announcement yet.

Ръжда по 155

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Ръжда по 155

    Колеги, да ви покажа какво си намерих по колата на един приятел. Положението е идентично и от двете страни.
    Alfa Romeo 75 24V

  • #2
    Дамммм а иначе изглеждаше, че няма да го гризна това "дърво" гнилоча или поне не толкова скоро
    155 2.0 traktor

    Comment


    • #3
      А това от какво се е получило? Аз на 155 ръжда почти не съм виждал, без преди това да е имало друга случка на тия места!


      Даването на газ, води до пристрастяване!
      Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
      Volvo V50 2.0D by RuBig

      Comment


      • #4
        а другаде има ли ?
        155 1.8 8v TS & FZR 600

        Comment


        • #5
          не или росто до сега не съм я намерил. Там е "двойна" ламарината, а от едната страна се случва така че се задържа влага и честито.
          155 2.0 traktor

          Comment


          • #6
            Сякаш не е 155, нещо ненормално за 155 е тая ръжда.
            АR 33 1.5-ex;АR 155 2.0TS-ex
            FIAT TEMPRA 1.6i.e.-ex;AR 155 1.8TS-ex;FIAT bravo 1.6 16v;ALFA ROMEO 155 2.0 16V-ex,AR 156 2.0 TS

            Comment


            • #7
              Не е за вярване ...знаеш ли историята на колата преди това?....защото, ако нвкъде играят заварки и други тенекеджиски интервенций...е нормално да се получи
              По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
              https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

              Comment


              • #8
                за да съм откровен:
                и аз и Венци я гледахме( още когато я взимах) дори когато и свалях покритието за да я изкърпим нямаше никакви следи от работа ( заварки изпражвяне и т.н.) Още по-зале е факта, че покритието си беше перфектно отгоре, нямам идея защо реших да ровя там.
                155 2.0 traktor

                Comment


                • #9
                  ?????
                  аз сам виждал ражда по 155 но внос от австрия
                  и то само веднъж
                  lancia thema
                  punto
                  155 TDsigpic

                  Comment


                  • #10
                    Колите от Австрия и Германия са така дори и Алфите но в сравнение с Опел и др. марки Алфите се държът откъм ръждата. По Италянската кола такова нешто няма.

                    АЛФА 155 1.8TS 94г.

                    Comment


                    • #11
                      Колеги, няма какво да се чудите. Това е истината! Все пак това са коли на по 14 години. Какво очаквате? Няма нищо вечно на този свят. Колата няма никакви предишни удари и интервенции, за което гарантирам с целия си опит и познания. Просто и е дошло времето. Мястото е гадно, защото там има две ламарини една върху друга. Като горната е захваната е с пунктшвайц. Освен това точно там подкалника не пази. Преди да се загледа и разчопля болното място изобщо не даваше признаци да е толкова сериозно. САМО, ЧЕ аз като режа - режа до здраво. Еее виждате къде е здраво. И не си мислете, че тази е единствената гнила 155
                      Alfa Romeo 75 24V

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Venci
                        ...САМО, ЧЕ аз като режа - режа до здраво. Еее виждате къде е здраво....

                        Касапин

                        А каква беше причината да се зачоплите точно там, след като на вид е изглеждало здраво ?
                        155 1.8 8v TS & FZR 600

                        Comment


                        • #13
                          просто се потрошиха каретата(Х 4 броя- много слаби ги правят не като едно време ) триабваше да се сменят и спирачните тръби и дисковете и още няколко неща и така
                          155 2.0 traktor

                          Comment


                          • #14
                            Поводът Boxer го каза. Като дойде момент за ремонт е добре да се смени всичко, що е наоколо и да забравиш за дълго. Дискове, накладки, маркучи - и забравяш за спирачките. Карета - 4 комплекта с маншоните и забравяш, че имаш полуоски. Та моят скромен реставраторски опит ме доведе до същия извод с кръпките. По добре е да изрежеш повече и да стигнеш до наистина здрава ламарина . Така, че може да съм касапин, но съм от добрите касапи. Кълцам смело с флекса, но само с добри чуства.
                            Alfa Romeo 75 24V

                            Comment


                            • #15
                              На моята, въпреки, че отдолу се забелязва, че е имало изправяне (особено на левия рог), не съм забелязал да има такива чудесии. Утре съм на предни пружини и ще се загледам (ама няма да чопля) .
                              Иначе, при двойната ламарина, отзад, под вратите, при мен е тръгнало и от двете страни - цък . А от дясната страна, под веждата, отвътре, вече имам дупка от четирите пръста на 1 комшия, който ми помагаше със смяната на пружините (натискаше с крак носача и се хвана за калника - веждата) . А от всичко най-мразя да се занимавам с тенекеджии и бояджии.

                              П.С. Бивша белгийка е "совалчето".
                              75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
                              155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
                              FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
                              Мненията са като задниците - всеки си има!

                              Comment

                              Working...
                              X